ChytrýVýběr.cz - váš nákupní rádce ChytrýVýběr.cz - váš nákupní rádce
  • S námi vybíráte chytře již od roku 2016.
Menu
>

Recenze přenosného projektoru Aerium D3500 UHD

Recenze projektor Aerium D3500

Vychutnejte si filmy jako v kině, ať už jste doma nebo na chalupě. Přenosný projektor Aerium D3500 UHD vám umožní promítat obraz v perfektní kvalitě na zeď, plátno ale třeba i na závěsy. Co všechno tato šikovná krabička umí? To se dočtete v následující recenzi.

Hodnocení přenosného projektoru Aerium D3500

8.8

Skvělý

Aerium D3500 je výkonný přenosný projektor se stylovým designem. Kvalitní LED lampa vytvoří obraz ve skvělé kvalitě takřka na jakémkoliv povrchu. Instalace i obsluha jsou nesmírně jednoduché, a to i přesto, že je menu v angličtině. Chválíme také výkonné vestavěné reproduktory, a především širokou konektivitu, jež umožňuje přehrávání obsahu z USB, notebooku i mobilu. Dostupné jsou i streamovací aplikace jako Netflix či YouTube.

Obsah balení
8
Konstrukce a design
9
Funkce a ovládání
9
Zkušenosti s používáním
9
Hmotnost :1,9 kg
Lampa:LED
Rozlišení :1920 × 1080 px
Svítivost :2 500 lm
Klady
  • Atraktivní design
  • Nízká hmotnost
  • Snadná obsluha
  • 2 USB porty
  • Integrované reproduktory
  • Wi-Fi a Bluetooth
Zápory
  • Menu v angličtině

Obsah balení 8/10

Již při rozbalování balíčku mě příjemně potěšilo, s jakou pečlivostí je projektor zabalený. Díky bublinkové fólii a měkkým výplním dorazil přístroj zcela v pořádku. V balení se nachází menší krabice, v níž najdete veškeré příslušenství. Součástí balení je napájecí adaptér do sítě, HDMI kabel, dálkový ovladač a návod k obsluze se záručním listem. Trochu mě mrzí, že výrobce do balení nepřihodil také pár tužkových baterií. Projektor sice spustíte i bez ovladače, avšak k ostatním funkcím, jako je například zaostření obrazu či volba zdrojového signálu, se bohužel nedostanete.

projektor Aerium D3500 recenze

Zejména méně zkušení uživatelé jistě ocení podrobný a přehledný manuál, jenž je součástí balení. V tenké knížce najdete detailní popis produktu i všech jeho funkcí. Díky praktickým obrázkům s popisky zvládne přenosný projektor úspěšně zprovoznit opravdu každý. Napájecí kabel s délkou 1,5 m by sice mohl být trochu delší, nicméně i tato délka je dostatečná pro většinu uživatelů.

Konstrukce a design 9/10

Přenosný projektor Aerium D3500 na první pohled zaujme svým opravdu povedeným designem. Narozdíl od většiny modelů dostupných na současném trhu má tento fešák tvar krychle. Černé pouzdro z lehkého, avšak bytelného plastu zdobí zlaté doplňky, které působí vskutku elegantním dojmem. Taktéž žebrování na bocích a zadní straně přístroje vypadá víc než dobře.

Při testování mě projektor příjemně potěšil svou nízkou hmotností. Projektor Aerium váží pouhých 1,9 kg. Rozhodně se nejedná o žádnou těžkou bednu, kterou budete muset stěhovat ve dvou. Pochvalu si zaslouží taktéž kvalitní vestavěné reproduktory. Ty mají opravdu slušný výkon a menší i středně velké místnosti ozvučí víc než dostatečně. Zvuk sice není natolik vytříbený, že by potěšil i náročné audio nadšence, nicméně pro promítání i poslech hudby jsou dostatečné. Výrobce opatřil projektor šikovnou krytkou, jež slouží k zakrytí citlivé čočky objektivu. Po stranách přístroje se nachází USB porty a další konektory, díky nimž se projektor pyšní opravdu pestrými možnostmi využití.

Aerium D3500 hodnocení

Funkce a ovládání 9/10

Ovládání přenosného projektoru je intuitivní a opravdu snadné. Technicky zdatnější jedinci přístroj zprovozní i bez nutnosti číst manuál. Menu je sice v angličtině, což může obsluhu komplikovat, nicméně detailní návod v českém jazyce vám vše vysvětlí. Přestože projektor Aerium nabízí vskutku pestrou paletu funkcí, ovládání i menu jsou přehledné, takže se v nich nebudete ztrácet. Chytře vymyšlený je i ovladač. Ikonky u tlačítek jsou dostatečně návodné, tudíž si velmi rychle osvojíte, jak s dálkovým ovládáním pracovat.

recenze projektor Aerium D3500

Čím tento model skutečně vyniká, je opravdu široká konektivita. Na boku přístroje najdete hned 2 USB porty pro přehrávání z flashdisků. Nechybí ani konektor HDMI pro snadné spárování s notebookem. Přenosný projektor Aerium D3500 UHD disponuje také Wi-Fi 5G, což otvírá další možnosti promítání. Mezi předinstalovanými aplikacemi najdete YouTube či Netflix, případně si můžete stáhnout i další streamovací aplikace.

Projektor lze využít nejen na zábavu, ale také na práci. Nechybí ani webový prohlížeč v podobě oblíbeného Google Chrome. Najdete zde i tradiční Play Store, kde si můžete stáhnout nejen streamovací služby, ale také vybrané hry či vzdělávací a výukové programy pro děti. Kromě Wi-Fi se tento projektor pyšní také Bluetooth připojením, jenž slouží především pro párování s mobilními telefony a tablety. Zrcadlení obrazovky funguje jak pro telefony Apple, tak i pro mobily s Androidem.

Zkušenosti s používáním 9/10

Přenosný projektor Aerium D3500 UHD se při testování osvědčil výborně. Potěšil mě nejen jeho velice povedený design, který perfektně zapadne do takřka každého interiéru, ale ocenila jsem především jeho výkon. Díky kvalitní LED lampě se životností až 30 000 h si vychutnáte promítání v UHD rozlišení 1920 × 1080 px. Obraz je opravdu ostrý a barvy živé a věrné. Plusové body rozhodně připisuji také za velice snadnou instalaci a obsluhu. Díky podrobnému manuálu a intuitivnímu ovládání jsem přístroj zprovoznila velice rychle, i přesto, že se jednalo o mou první zkušenost s projektorem.

projektor Aerium D3500 hodnocení

Příjemně mě překvapila kvalita obrazu. Promítat jsem zkoušela nejen na zdi s různými barvami, ale třeba i na závěsy či prostěradlo. Díky chytré funkci automatického zaostřování byl ve všech případech obraz víc než dobrý. Kromě automatického zaostřování lze obraz doladit také manuálně prostřednictvím dálkového ovladače. Upravit si můžete i velikost promítané obrazovky a nechybí ani elektronická lichoběžníková korekce. Co se promítací vzdálenosti týče, tento model se hravě přizpůsobí vašim podmínkám. Promítat lze již z 1,5 metru, přičemž maximální vzdálenost od plátna by neměla přesahovat 6 metrů. Přenosný projektor Aerium D3500 potěší i tichým chodem. Větrák sice slyšet je, nicméně pokud zrovna nemáte projektor přímo u hlavy, rozhodně vás rušit nebude.

projektor Aerium D3500 recenze

Během testování přenosného projektoru Aerium D3500 se mi velice zamlouvala opravdu pestrá konektivita. Spárování s notebookem je nesmírně snadné díky přiloženému HDMI kabelu. Ten jednoduše zapojíte do obou přístrojů a promítáte. Integrovaný webový prohlížeč otvírá další možnosti promítání a pochvalu si zaslouží i přednainstalované streamovací aplikace, jako je třeba Netflix. Díky nim není nutné projektor párovat s dalším zařízením. Pokud se vám nechce do projektoru stahovat další streamovací aplikace, můžete využít funkci zrcadlení obrazovky a promítat obraz z mobilního telefonu, případně i tabletu.

Projektor Aerium D3500 recenze

Přenosný projektor Aerium D3500 UHD se v našem testu rozhodně osvědčil. Pochválit musím nejen perfektní kvalitu obrazu, a to i bez použití promítacího plátna, ale i špičkový výkon. Líbí se mi taktéž lehká konstrukce a stylový design. Obsluha projektoru je nesmírně snadná, a to zejména v případě, že ovládáte angličtinu. Hlavní předností jsou především široké možnosti využití. Promítat můžete nejen z počítače či notebooku, ale díky Wi-Fi připojení je možné streamovací aplikace stáhnout přímo do paměti projektoru. K promítání pak není třeba žádné další zařízení.

Sdílejte článek

Ohodnoťte recenzi

Celkové hodnocení: 4.7 (10 hlasů)